Watersportwinkels moeten het in de toekomst steeds meer van hun deskundigheid hebben

PERSBERICHT
Driebergen – Consumenten oriënteren en kopen steeds vaker online. Ook de watersportdetailhandel ondervindt de gevolgen hiervan en moet haar koers aanpassen. Daarin draait alles om het bieden van expertise en merkkennis. Dit zijn de belangrijkste resultaten uit het onderzoek ‘Visie op de koers van de watersportdetailhandel’ van Q&A Consultants in opdracht van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) en HISWA Vereniging, brancheorganisatie van de watersportindustrie. (HISWA)

Vond je dit interessant? Deel het met anderen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Geschreven en/of gepubliceerd door

beheer

Lees ook

Watersportonderzoek 2024: circa een derde van Nederlanders beoefent watersport

HanseYachts AG versnelt eigendomsoverdracht en verzekert sterke toekomst

Bruinisse heeft alles te bieden

Vaarpartners